субота, 16 березня 2024 р.

Сценарій «Картина для мами»

 

«Картина для мами»

Музика До зали заходять діти, стають півколом

 Запрошуємо всіх до святкової зали!

Багато гостей у садок завітали-

Матусі, бабусі, сестрички, дівчата,

Для вас влаштували ми з дітками свято!

Ведуча Дорогі наші гості, бабусі і мами
Ми дуже раді зустрічі з вами
Найкращі вітання сьогодні для вас
Від ваших дітей й особисто від нас.

Теплий промінь березневий,

Розбудив дзвінку весну.

Ароматом квітів перших,

День святковий огорнув.

Він вітання наші щирі,

Передасть всім мамам милим.

Щоб жили в добрі і мирі,

Щоб здійснилися всі мрії.

Щоб коханими були

Щоб у щасті всі цвіли!

Слово директору

1 дитина Любі мами, з вашим святом вас вітають всі малята!
Ми вас мами, зустрічаєм і віршами і піснями
Ми вас дуже всіх кохаєм, наші рідні мами!

2 дитина День чарівний, справжнє диво

В залі людно і красиво,
В залі посмішок багато,
Бо у нас сьогодні свято.

3 дитина На радіснім святі усіх вас вітаємо,
На маминім святі концерт починаємо.

4 дитина Ми так нарядно вбралися в святковий зал зібралися
Із танцями й піснями бо нині свято мами.

♫     Пісня __Мамо, матусю_________________________

5 дитина Ми старались , поспішали вірші, танці ми вивчали
І вітати наших мам то найбільша радість нам.

6 дитина Свято гарне, радісне зустрів наш дитсадок
Пісню вже співали ми, ще підемо в танок.

♫        Хоровод «Це вона, це вона люба веснонька, весна»

7 дитина
До нас дворами йде весна,
Проміннячком вся сяє.
Вже тане сніг, іде весна,
На маму схожа чимсь вона.
І їй струмочки весняні
Співають радісно пісні.

♫    Звучить пташиний спів до зали входить Весна.

Весна:    До вас прийшла, моя малеча мила,
Ви чекали і діждалися мене.
Уже сніги навколо розтопило
Моє яскраве сонце весняне.
А сонечку поміг мій братик – вітер,
Він з березнем прилинув навесні.
Для вас сьогодні принесла я квіти
Жовтенькі, білі, ніжно – голубі!

Погляньте, скільки чудових квітів у моїй корзині і це не випадковою
Адже сьогодні свято мам, а хіба буває свято без квітів?

Ведуча   Так, Веснонько, не буває маминого свята без гарних квіточок. А з них з давніх-давен в Україні плели дівчата собі віночки. Давайте, дітки пограємо у гру «Віночок»

Гра “ Віночок”. (музика – Гопачок) Ти лети, лети віночок, швидше, швидше по руках. У кого буде віночок – Той танцює гопака.

Весна.     Молодці ! Бачу, що кожен із вас дуже любить свою рідну матусю і найкращі квіти буде дарувати тільки їй.

Ведуча   Весняночка-панночко, а що ти нам ще принесла?

Весна     Я - весна, життя  дарую і деревам, і квіткам
Тільки сонечку звелю я, і воно засяє нам.
Сонячні промінчики, гарні і веселі

Зайчатами прудкими стрибайте всі до мене.

Сонячний зайчик 1.
Ми промені Сонця – ласкаві й веселі!
Здоров’я і щастя усім ми несемо.

Сонячний зайчик 2.
Стрибаємо зайчиком в кожній оселі,
А нічка настане – ми спати ідемо.

Сонячний зайчик 3
Хай сонячний зайчик стрибає по хаті ,
Хай казку дарує і щире тепло.

Сонячний зайчик 4.
Щоб всі ми були і здорові , й багаті,
І щастя веселе у хаті жило!

♫  Танок «Сонячних зайчиків»   ♫ (молодша група) з весною

Весна    Ви всі надзвичайно милі дітки. Всі гарно і співали, й танцювали, й грали, Весело було на святі!
Та мені слід поспішати, бо роботи ще багато.
Землю треба всю збудити, розсадити всюди квіти.
До побачення! Щасти вам всім!

весна під музику йде

Ведуча .  Чудова – це пора року Весна! Насправді скільки чудових кольорів з’являється в природі після холодної та сніжно – білої зими. Звеселяється та радіє усе навкруги, гомонить та співає…. Ви чуєте ці звуки.. ( тихо починає звучати музика ).., хтось наближається до нас на гостину, зараз поглянемо…
Музика голосніше , до зали заходить Художник із палітрою в руках
Художник.
Всі ви прийшли на свято вітати своїх мам і бабусь, чи не так? Які гарні серед нас краплинки – барвисті, яскраві! Мабуть , це весна подарувала їм свої барви. Познайомимось, я – художник , і зі мною , як завжди , мій чарівний пензлик.

А це – палітра. Я дуже люблю малювати картини і дарувати їх .
Давайте разом намалюємо велику картину про весну й подаруємо її мамам. Згодні?

( розглядає краплинок). Якої ж мені барви взяти до своєї палітри?

Підкажіть – яка найкраща?
Виходять сині краплинки.
Сині краплинки.
1 . Синьої барви візьміть собі трошки –
Нею так гарно квітнуть волошки.

2.     Небо синє і річечка синя,

Проліски ніжні цвітуть у долині.
3.  Схожі на проліски очі у мами…
Кращої барви , ніж синя немає.
Ведуча .  І зараз весна розтопила сніги і всюди задзюрчали сині струмочки.  Давайте пограємо у гру «Струмочок»

Гра «Струмочок»

Художник. А ось і зелена фарба прийшла, друзі.

Зелені краплинки.

1.     Гляньте – найкращий колір у мене !

Скоро все буде зелене – зелене.

2.     Зеленими стануть листочки у клена ..
Найкрасивіша барва – зелена!
Виходять жовті та червоні краплинки

Художник
Червону фарбу привів я з собою,
Усіх вас вітає вона із весною!

Червоні краплинки.
1. Ми –  краплиночки червоні,
Потримайте нас в долоні
Ми, як вогники, палаєм,
Все навколо звеселяєм.

2.     Хто не знає мухомора,

І перчини, й помідора?

Гарні ягідки в калини

І намисто у шипшини.

3.     На узліссі – полуничка,

У вінку – червона стрічка.

І рум’яні щічки в доні…

Все це – крапельки червоні.

Художник

На жовту фарбу давно ми чекаєм,
Бо сонечка теплого колір ми знаєм,

Жовті краплинки.
1.  Гляньте усі ви на жовті краплинки:

В діток на щічках цвітуть ластовинки.

2.     Сонячний зайчик  стрибає по лавах,
Жовті кульбабки цвітуть на галявах.
3. Сонечко ясне сміється згори..
Жовтий – найкращій з усіх кольорів.

Ведуча   Промені сонячні лагідно сяють,

Весело діти в садочку іграють.

♫ Гра «Веселий оркестр» ♫   укр. полька

Художник.
Я навіть розгубився – яку ж мені вибрати барву? Всі ви такі гарні, такі потрібні. Зачекайте , вже знаю: візьму в кожної по краплинці – то й вийде чудова картина.
( підходить до підгрупок – барв і бере в кожної готову аплікацію,  потім стає біля мольберта й “ малює “ – викладає на ньому почергово ( за текстом ) зібрані в дітей елементи картини).

Ось травичка зелененька –
Молоденька – молоденька.
У травичці он суничка
Червоніє свіжим личком.
А над ними сине небо –
Барви синьої ще треба.
В небі ген хмарки синенькі,
Мов колисочки маленькі .
Щедро ллється з висоти
Сонячне проміння –
Жовтий колір, золотий
Буде на картині.
( трохи відступає від мольберта)
А що буде , хочу знати,  якщо барви всі змішати?
( виходять на середину зали , кружляє, зачіпаючи дівчаток – краплинок.)

♫ Танок «Кольорові горошинки» ♫ - старша група з Художником

Художник.
Он яка весела барва у нас вийшла!
 Звучить музика і до зали входить Чорна барва.
Чорна барва.
Що ж це ви пішли на свято,
А мене забули взяти?
То ж сумую я одна
Та невже негарна я?
І нікому не потрібна
Для усіх – усіх огидна?
Хоч на вас я ображаюсь,
Та на святі залишаюсь.
Капостей вам нароблю ,
А тоді вже геть піду.
( вибігають 2 краплинки)
Краплинка 1.
Не сварися, Чорна барва:
Справді будеш ти негарна.
Ти нам зовсім не огидна .
А ще дуже, бач потрібна.
Краплинка 2.
Хочемо перепросити
Що забули запросити,
Бо без тебе неможливо
Малювати нам картину.
Чорна барва:
Радо я залишусь з вами,
Щоб була картина мамам.
Доки ж буду малювати,
Буде пісенька лунати.
( Чорна барва бере пензлик і “ домальовує“ картину)

♫ Звучить пісенька «Люблюка»   
Ведуча. На нашому святі присутні і бабусі. Милі бабусі - ви сама казка. Ваші лагідні,
ніжні слова голублять душі і серця онучат. Наступні рядки присвячені саме вам:

 


Д.1 За бабусю замовити хочем словечко,
Доброти в ній — немає меж.
Добре й щире в бабусі моєї сердечко
І душа в неї світла теж.


Д.2. Тато й мама на роботі,
В бабці клопоти й турботи.
Рукавички вона в’яже,
Мені казочку розкаже,
Мене бабця дуже любить,
Поцілує і приголубить.
 

1.Рідні бабусі!

Ми ваші внучата,

 

2.Радісно з вами

Нам свято стрічати.

 

3.Добрі бабусі!

 Вас люблять всі діти.

 

4.Мудрим бабусям

Шлемо ми привіт!

 

      5.Ти всіх світліша,

 моя бабцю й ненько,

           Моя ти квіточка біленька,

Моя миленька й неозора,

 

6.Моя ти втіха і опора,

 Моя небесна і земна,

Моя, як білий світ єдина,

           Як білий світ, як білий квіт,

З якого створюється світ.

 

7.Щиро вітаємо тисячу раз.

Щастя бажаєм в святковий цей час!

 

 8.Сили вогненної, праці натхненної,

Радісних літ,

Серцем гарячим прийміть

3 дитина

Ми тобі пісеньку заведемо…

Дружно з бабусею ми живемо!

пісня «Найкращій бабусі»

Чорна барва.
Так , картина вже готова .
І яка вона чудова!
Але як на мам усіх
Поділити нам її?


Художник.
В мене пензлик не простий –
Він малий , та чарівний.
Хоч іще немає ночі,
Хай заплющать мами очі
І хвилину зачекають.
Але чур, не підглядають .
( звучить музика , дітям роздають серця Тримаючи їх перед собою, учасники свята встають на танець)

Ведуча.
Ось воно, найсправжнє диво
Для усіх матусь щасливих:
Всі весняні квіти,

Сонце з промінцями,

Усмішка дитяча –

Все для тебе, мамо! (Разом)

♫  Виконують танок з серцями «Мамине серце

Ведуча Нарешті настає весна – пора сонця, радості, квітів й надії. Наша художня майстерня вітає Вас, любі мами, бабусі, сестрички, дівчатка, зі святом української жінки . І якби там не було холодно, страшно, все ж весна, переступивши через снігові замети, озветься до нас радістю. Розтане сніг, відступлять морози, в серце постукає надія. Надія, що всі життєві негаразди, так як і зима, минуть, відлетять і світ оновиться.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Портфоліо