субота, 16 березня 2024 р.

Конспект уроку. 6 клас

 

6 клас, технології, Вчитель Бодрих О.О.

Тема уроку: Інструктаж з БЖД. Виготовлення основи листівки. Раціональне використання матеріалів.

Мета уроку: формувати математичну, графічну, технологічну, здоров’язберігаючу, екологічну, громадянську та мистецьку ключові компетенціі в учнів (учениць); розвивати наскрізні вміння: критично мислити, вміння висловлювати свою думку усно, самовиражатись через практичну творчу діяльність, наполегливість, вміння доводити почату справу до кінця; розвивати уяву, фантазію, точність,  дрібну моторику пальців рук; виховувати охайність, старанність; прищеплювати учням (ученицям) культуру безпечної праці та раціональної організації робочого місця.

Методичне оснащення уроку:

матеріально-технічне: ноутбук, , робочі зошити, картон, робочі коробки (голки, ножиці, лінійка,олівець, циркуль, гумка, скріпки, скотч, клей, нитки муліне або швейні); 

дидактичне: комп'ютерна програма Power Point, презентація «Технологія ниткової графіки», тека з інструкційними картками.

Міжпредметні та внутрішньопредметні зв’язки: математика, креслення, образотворче мистецтво, технології  («Технологія виготовлення вишитих виробів»).

Обєкт праці: Листівка вдячності українським захисникам

Тип уроку: формування умінь та навичок учнів

Хід уроку

1.    Організаційний момент (перевірка присутності учнів, готовності їх до уроку)

2.    Налаштування на позитивну діяльність

Бажаю усім, щоб до кожного з вас

     Завітало натхнення сьогодні у клас

     І збудило бажання здобути знання,

Щоб потім життям ви не йшли навмання.

     Щоб вам захотілось новеньке впізнати,

Самим научатись та інших навчати.

Тож  я побажаю, щоб лінь ви прогнали

     Й натхнення, щоб кожного дня зустрічали!

3.    Актуалізація опорних знань учнів

Гра в «Так чи ні». Пропоную вам, діти відповівши на 12 запитань ТАК чи НІ, обрати свій колір листочка і прикрасити ним дерево успіху. Питання:

1.    Етапи роботи над проєктом складаються з 5 етапів (ні)

2.    На пошуково-дослідницькому етапі ми: шукаємо інформацію, занурюємось у проблемну ситуацію, плануємо роботу гад проєктом, генеруємо ідеї (так)

3.    На операційно-діяльнісному етапі ми: Оздоблюємо виріб, знайомимось із технологією обробки матеріалів, відпрацьовуємо прийоми роботи з конструкційним матеріалом, виготовляємо виріб (так)

4.    На рефлексивно-оцінному етапі ми: оцінюємо і оформлюємо результати проєкту,

перевіряємо якість виробу, робимо аналіз свого досвіду над проєктом (успіх і помилки), презентуємо результати проєктної діяльності (так)

5.    Чи вірно твердження, що екологічність проєкту – це зручність у використанні проєктного виробу (ні)

6.    Чи вірно твердження, що зручність у використанні проєктного виробу – це ергономічність (так)

7.    Чи вірно твердження, що використання екологічних матеріалів і екологічних способів їх обробки називають екологічністю проєкту (так)

8.    Рефлексія – це – аналіз діяльності вашого товариша (ні)

9.    Чи вірно твердження, що термін «технологія» означає правильну послідовність дій під час виготовлення проєктного виробу (так)

10.  Якщо у вас багато матеріалу, я вам його не шкода, чи важливо використовувати його розумно, економно (так)

11.  Чи вірно твердження, що ізонитка -  це вишивка на полотні тканини (ні)

12. Чи вірно твердження, що основні технологічні засоби ізонитки  - це заповнення кола (хордою, радіусом, діаметром) та заповнення кута (так)

13. Формувальне оцінювання - Діти виходять до дошки і прикрашають дерево успіху (зелений – високий рівень, жовтий – достатній рівень, синій – середній рівень, червоний – низький рівень.

4. Мотивація навчальної діяльності

Діти, я гадаю, що ви вже розігрілися нашою грою ,і вам вже урвався терпець, і дуже хочеться почати працювати, а мета нашого проєкту – створити листівки вдячності нашим захисникам і захисницям, що відважно стоять на захисті нашого відносно спокійного життя. Зробити невеликі подаруночки, що нагадуватимуть їм, що ми безмежно вдячні цим героїчним українцям і українкам за те, що діти можуть ходити до школи й у садочок, а дорослі люди на роботу, бачити своїх рідних і радіти життю. Але…

       5. Повідомлення теми уроку.

6. Визначення завдань для учнів на урок.

Учень:

·     обґрунтовує добір конструкційних матеріалів залежно від призначення виробу;

·     розрізняє способи заповнення окремих елементів малюнка;

·     вишиває нескладний виріб технікою ізонитка;

·     дотримується правил безпечної праці та санiтарно-гігієнічних вимог; організовує робоче місце;

·     виготовляє композицію листівки.

7. Формування умінь та навичок учнів. Практична робота. Виготовлення листівки вдячності.

7.1. Аналіз завдань практичної роботи (вступний інструктаж)

7.2. Дібрати потрібні матеріали та інструменти.

7.3. Користуючись шаблоном і лінійкою, розробити композицію листівки на зворотній стороні картону

7.4. Тека з інструкційними  картками «Технологічні засоби ізонитки»

7.5.Забезпечення учнів необхідними інструментами та матеріалами.

7.6. Правила безпечної праці, організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання завдань практичної роботи.

Гра-релаксація

-Якщо ви не користуєтесь іржавими кривими голками – поплескайте в долоні.

-Якщо ножиці передаєте кільцями вепред – похитайте головою.

-Якщо ви не кидаєте свої ножиці – поплескайте себе по грудях.

-Якщо голка зберігається у вас у гольничці – покліпайте очима.

-Якщо ви тримаєте роботу на відстані 30-35 см від очей – зробіть кругові оберти плечима.

Якщо ви все робите правильно – погладьте себе по голові.

        7.8. Самостійне виконання учнями завдань практичної роботи.

7.9. Контроль учителя з метою виявлення недоліків у знаннях та вміннях учнів

7.10. Здійснення вчителем поточного інструктажу (індивідуального, групового)

7.11. Організація самоконтролю та взаємоконтролю учнів.

8. Підбиття підсумків практичної роботи

 8.1. Що нового дізнались на уроці?

8.2. Чому навчились? Яку роботу виконали?

8.3. Чи досягнуто завдань, поставлених на урок?

8.4. Що потрібно зробити для того, щоб мати кращі результати роботи.

8.5. Демонстрація кращих робіт.

9. Рефлексія – оцініть свою роботу за урок кольором квітки і наклейте на дерево успіху.

10. Домашнє завдання.

Підготувати роботу для подальшого виготовлення. Повторити правилі безпечної праці під час роботи з голкою та ножицями.

11. Прибирання робочих місць.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Портфоліо